straatnaam niet juist
Citaat van Yvon Storms op 28 nov 24, 17:10Gisteren heb ik een scan ingevoerd waarbij op 1 regel als straatnaam 'Rijssen' stond vermeld, geen wijk en geen huisnummer. Ik ben geboren en getogen in Zwolle, het enige wat ik kon bedenken is dat het om de plaats Rijssen in Overijssel gaat. Dat heb ik ingevoerd bij: extra informatie plaats van overlijden. Ook kwam ik een paar keer tegen dat een persoon aan boord van een schip is overleden. Ook dat heb ik ingevoerd bij extra informatie plaats van overlijden, en bij straatnaam, wijk en huisnummer een '#' ingevoerd. Ik hoop dat dit goed is.
Gisteren heb ik een scan ingevoerd waarbij op 1 regel als straatnaam 'Rijssen' stond vermeld, geen wijk en geen huisnummer. Ik ben geboren en getogen in Zwolle, het enige wat ik kon bedenken is dat het om de plaats Rijssen in Overijssel gaat. Dat heb ik ingevoerd bij: extra informatie plaats van overlijden. Ook kwam ik een paar keer tegen dat een persoon aan boord van een schip is overleden. Ook dat heb ik ingevoerd bij extra informatie plaats van overlijden, en bij straatnaam, wijk en huisnummer een '#' ingevoerd. Ik hoop dat dit goed is.
Citaat van Tim Riswick op 28 nov 24, 20:41Wat fijn Yvon dat je zo bekend bent met de stad en op deze manier alles zo goed kunt plaatsen. Wat je hebt ingevoerd lijkt me helemaal goed.
Wat fijn Yvon dat je zo bekend bent met de stad en op deze manier alles zo goed kunt plaatsen. Wat je hebt ingevoerd lijkt me helemaal goed.