even voorstellen
Citaat van arjan kuhne op 17 jul 25, 12:12Ik zal mij nog even netjes voorstellen. Ik ben Arjan Kuhne, 72 jaar, gepensioneerd anaesthesie- , IC- en SEH- verpleegkundige. Ik ben veel met genealogisch onderzoek bezig en in het tijdschrift GEN kwam ik een artikel over dit project tegen. Ik vind het belangrijk dat veel van dit soort informatie gedigitaliseerd wordt en wil daar best wat tijd in investereren (al zal het zwaartepunt hierbij vooral in de periode oktober t/m maart zijn. De andere maanden bivakkeer ik meestal op de camping, zonder computer). Ik heb indertijd ook meegedaan aan het Vele Handen project om de oude persoonskaarten van het archief van Den Haag (> 500.000 kaarten) te re-digitaliseren. Best leuk om te doen en soms een leuke uitdaging om het oudere nederlands te ontcijferen. Ik heb nu bewust voor Zwolle gekozen omdat er er gewoond en gewerkt heb (nog begonnen aan de regelmatig voorkomende Rheinvis Feithlaan). Ik hoop een zinvolle bijdrage aan het project te kunnen geven
Ik zal mij nog even netjes voorstellen. Ik ben Arjan Kuhne, 72 jaar, gepensioneerd anaesthesie- , IC- en SEH- verpleegkundige. Ik ben veel met genealogisch onderzoek bezig en in het tijdschrift GEN kwam ik een artikel over dit project tegen. Ik vind het belangrijk dat veel van dit soort informatie gedigitaliseerd wordt en wil daar best wat tijd in investereren (al zal het zwaartepunt hierbij vooral in de periode oktober t/m maart zijn. De andere maanden bivakkeer ik meestal op de camping, zonder computer). Ik heb indertijd ook meegedaan aan het Vele Handen project om de oude persoonskaarten van het archief van Den Haag (> 500.000 kaarten) te re-digitaliseren. Best leuk om te doen en soms een leuke uitdaging om het oudere nederlands te ontcijferen. Ik heb nu bewust voor Zwolle gekozen omdat er er gewoond en gewerkt heb (nog begonnen aan de regelmatig voorkomende Rheinvis Feithlaan). Ik hoop een zinvolle bijdrage aan het project te kunnen geven
Citaat van Tim Riswick op 1 aug 25, 08:11Wat leuk Arjan! Fijn dat je ons komt versterken, vooral wat jouw achtergrond!
Wat leuk Arjan! Fijn dat je ons komt versterken, vooral wat jouw achtergrond!