eerste of laatste ziekte
Citaat van Andrea Beeckman op 19 jun 25, 12:07Doodsoorzakenregisters Haarlem 1877 - 1898 (Type 3) -- widgets.hetvolk.org
Ik ben nu een scan aan het invoeren waarbij de doodsoorzaak loopt over de twee kolommen: middelijke of eerste ziekte en onmiddelijke of laatste ziekte. Aangezien bij voorgaande scans de doodsoorzaak meestal in de tweede kolom werd opgenomen: onmiddelijke of laatste ziekte heb ik deze dan ook nu zo ingevoerd. Klopt dit of moet het toch anders?
Doodsoorzakenregisters Haarlem 1877 - 1898 (Type 3) -- widgets.hetvolk.org
Ik ben nu een scan aan het invoeren waarbij de doodsoorzaak loopt over de twee kolommen: middelijke of eerste ziekte en onmiddelijke of laatste ziekte. Aangezien bij voorgaande scans de doodsoorzaak meestal in de tweede kolom werd opgenomen: onmiddelijke of laatste ziekte heb ik deze dan ook nu zo ingevoerd. Klopt dit of moet het toch anders?
Citaat van Tim Riswick op 19 jun 25, 13:48Dat lijkt me helemaal goed zo. De onmiddelijke ziekte werd meestal inderdaad genoteerd.
Dat lijkt me helemaal goed zo. De onmiddelijke ziekte werd meestal inderdaad genoteerd.
Citaat van Andrea Beeckman op 19 jun 25, 14:59Dank Tim voor je snelle reactie
Groetjes,
Andrea
Dank Tim voor je snelle reactie
Groetjes,
Andrea